Case: Clarencia

case

Clarencia

wat hebben wij gedaan?

Strategie | Website

Sterk, onafhankelijk, het glas halfvol zien, sexy, modieus, classy, extravagant, out of the box denken, een tikkeltje rebels, past bij Clarencia’s (Ibiza) omschrijving.

‘Never a saai moment’ met Clarencia!


Dit weerspiegelt ook haar professionele leven. In haar beginjaren had ze een aantal ‘rare’ bijbaantjes, waarbij de meesten op 17-jarige leeftijd in een supermarkt achter de toonbank gingen werken, Clarencia werkte in een tattooshop als piercer.


Later werkte ze met de meest exclusieve merken in mooie boetieks. Van kleding tot lingerie. Gedurende deze tijd ontwikkelde ze haar eigen stijl en daar begon haar liefde voor exclusieve lingerie.


Als winkelmanager kreeg ze al op zeer jonge leeftijd een grote verantwoordelijkheid. En toen had ze op 23-jarige leeftijd haar eerste eigen onderneming. Een roodfluwelen herenclub waar sigaren en knappe meiden rondlopen voor een ‘beetje ondeugend’ vermaak.

Rond deze leeftijd begon ze ook met modellenwerk. Ze werd benaderd door Playboy, hoewel het even duurde voordat ze met het idee instemde... vooral op die leeftijd, toen ze met al die kleine onzekerheden van begin twintig te maken kreeg, is ze erg blij dat ze het heeft gedaan. Het opende veel deuren en leerde veel inspirerende mensen kennen. En zonder dit zou ze niet hier zijn waar ze nu is, doen waar ze het meest van houdt: kunst maken! Toen ze begon te modelleren, werd ze zeker zelfverzekerder in het dagelijks leven. Ze durfde zichzelf meer te laten zien en echt haar stoere zelf te zijn.


Tijdens haar modellencarrière ontwikkelde ze haar liefde voor kunst. Ze heeft haar favoriete dingen gecombineerd: lingerie, creatief zijn, liefde voor luxe hotels en auto's, mode en flirten met de camera. Clarencia is in veel kunstwerken te zien, en over de hele wereld hebben mensen kunstwerken in huis met haar als model. Van alle dingen die ze heeft meegemaakt in het modellenwerk, vindt ze het vooral leuk om deel uit te maken van het maken van kunst.

de wensen en eisen

De wens van Clarencia was een website neer te zetten met "klasse". Een strak design en een optie om een webshop aan toe te kunnen voegen om haar artwork te kunnen verkopen.

het resultaat

Gezien de afstand Nederland -> Ibiza hebben we veel contact via mail en videobellen gehad. Maar daar heeft het design van de website zeker niet onder geleden.


Bekijk het resultaat >

Share by: