Corona maatregelen
Ondersteuning overheidsmaatregelen
Project77 ondersteunt de door onze overheid getroffen maatregelen volledig. Als heel Nederland de adviezen goed opvolgt dan kan erger hopelijk voorkomen worden en neemt de kans op een langdurige ontregeling van de samenleving af.
Dienstverlening Project77
Ons bedrijf is normaal geopend, wel wordt de dienstverlening door Project77 iets aangepast.
Veel contacten verlopen bij Project77 al via internet, e-mail en telefoon, wat dat betreft is het onderlinge contact al beperkt.
Afspraken met klanten, leveranciers en overige relaties beperken wij daar waar mogelijk.
Door Project77 getroffen maatregelen
Zoals genoemd blijft Project77 normaal geopend, dat kan naar onze mening in combinatie met onderstaande maatregelen:
- Kom niet naar ons kantoor bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
- Geen hand geven
- Als afstand voor onderling contact minimaal 1,5 meter aanhouden
- Afspraken niet langer maken dan dat nodig is
- Deurkrukken worden meerdere keren per dag schoongemaakt
En denk een beetje om elkaar :-)
Non-stop kennis en gratis inspiratie

Voor Tency Productions uit Amsterdam hebben we een nieuwe website online mogen zetten. Tency Productions is als tv producent al enkele jaren één van de meest toonaangevende leveranciers van daytime programma’s voor RTL4, SBS6 & Videoland. Mooie televisie maken van zeer hoge kwaliteit staat dan ook bovenaan. Naast o.a. Hart van Goud, Roadtrip Curaçao heeft Tency Productions ook het programma Het Spaanse Leven op RTL4. Het Spaanse Leven is een programma over het party-eiland Ibiza waarin de diversiteit van deze magische bestemming wordt getoond. De kijker wordt meegenomen op een spirituele tour en toont de ongerepte natuur. Maar er is ook aandacht voor the rich and famous op één van de meest vrije plekken ter wereld. Door onze samenwerking kon een sponsorschap niet achterblijven van dit tv programma.

Project77 heeft dankzij Ondernemend Grijpskerk en Dorpsbelangen een volledige restyle van de website ingrijpskerk.nl mogen realiseren. Zo'n 10 jaar geleden werd de website online gezet (na een brainstormsessie in voormalig café de Tapperij) en werd het een vaste waarde in de informatievoorziening naar de inwoners in en rond Grijpskerk. Dat het een vaste waarde is geworden is te zien in de dagelijkse bezoekers op de website. Er zitten wel eens pieken bij dat er tussen de 1.300 en 1.500 bezoekers per dag op de website kijken.

Door veranderingen in de algoritmes van sociale media wordt het voor bedrijven moeilijker en duurder om volgers te bereiken. Een goed alternatief daarvoor is emailmarketing. Door emailadressen te verzamelen kan je 1 op 1 contact hebben en houden met je doelgroep (klanten en potentiele klanten) Onlangs hebben we voor Gwen van Poorten dit gerealiseerd zodat ze nu wekelijks kan communiceren met haar fanbase. Voor Can Canto Ibiza hebben we een brochure gemaakt die na het invullen van je mailadres te downloaden is. Voordeel? De bezoeker kan nu desgewenst mailingen ontvangen met daarin leuke aanbiedingen mbt beschikbaarheid in de villa, maar ook leuke tips op het eiland Ibiza en informatie over vliegtickets en huurauto's.

In september was de EasyToys-soap in de landelijke media. Ook de heren van Veronica Inside hebben dit onderwerp uitvoerig besproken tijdens hun goed bekeken tv programma.
De KNVB hield de samenwerking tussen FC Emmen en de potentiële hoofdsponsor EasyToys eerder nog tegen op basis van de reglementen.
Daarin staat dat een sponsor niet in strijd mag zijn "met de goede smaak of het fatsoen”.