Waarom een chat op je website zo belangrijk is.

Klanten zijn steeds meer online verbonden. De communicatie vindt plaats met elkaar en met bedrijven via kanalen als telefoon, e-mail, livechat, blogs, advertenties en online fora. Klanten hebben de mogelijkheid om via veel verschillende kanalen contact op te nemen met een bedrijf. Van al deze kanalen wordt de chat het beste gewaardeerd.
Houd zicht op de millennials
Onderzoek van eDigital Research
toont ook aan dat mensen tussen de 18 en 34 het meest gebruikmaken van livechat en er het positiefst over zijn. Het gebruiken van een livechat wordt deels gemotiveerd door het gevaar van het geen gebruikmaken van een livechat. Door geen gebruik te maken van een livechat, riskeren bedrijven niet alleen het verlies van klanten aan concurrenten, maar ook de mogelijkheid om behoeften te achterhalen van het meest uitgesproken deel van de samenleving, mensen van 18 tot 34.
Onderzoek van Retail Research
uit 2014 toont aan dat vanaf 2020 30 procent van alle retail-aankopen door ‘millennials’ (mensen geboren tussen 1981-2000) wordt gedaan. Deze groep mensen is opgegroeid met het internet als primair communicatiemiddel en verwacht van bedrijven dat zij dit ook doen. Deze groep mensen zal alleen maar stijgen ten opzichte van de mensen die de voorkeur geven aan traditionele communicatiemiddelen zoals telefonie.
6 voordelen van live-chat
1. Efficiënter dan een call-center
2. Klanten chatten graag!
3. Toename klanttevredenheid
4. Stijging conversie
5. Daling van de kosten
6. Toename omzet
Zorg ervoor dat mensen gaan chatten
Bezoekers die chatten zijn 4,5 keer waardevoller dan bezoekers die niet chatten. Dus kies je voor livechat, doe het dan goed en zorg dat mensen gaan chatten!
Project77 kan je helpen aan een eigen chat op je website en een dashboard waarin je je chats kan managen.
Zoek je professionele chatoperators die bereikbaar zijn van 09:00-23:00 7 dagen in de week, dus ook in het weekend? Ook die kunnen we voor je inschakelen.

Voor Tency Productions uit Amsterdam hebben we een nieuwe website online mogen zetten. Tency Productions is als tv producent al enkele jaren één van de meest toonaangevende leveranciers van daytime programma’s voor RTL4, SBS6 & Videoland. Mooie televisie maken van zeer hoge kwaliteit staat dan ook bovenaan. Naast o.a. Hart van Goud, Roadtrip Curaçao heeft Tency Productions ook het programma Het Spaanse Leven op RTL4. Het Spaanse Leven is een programma over het party-eiland Ibiza waarin de diversiteit van deze magische bestemming wordt getoond. De kijker wordt meegenomen op een spirituele tour en toont de ongerepte natuur. Maar er is ook aandacht voor the rich and famous op één van de meest vrije plekken ter wereld. Door onze samenwerking kon een sponsorschap niet achterblijven van dit tv programma.

Project77 heeft dankzij Ondernemend Grijpskerk en Dorpsbelangen een volledige restyle van de website ingrijpskerk.nl mogen realiseren. Zo'n 10 jaar geleden werd de website online gezet (na een brainstormsessie in voormalig café de Tapperij) en werd het een vaste waarde in de informatievoorziening naar de inwoners in en rond Grijpskerk. Dat het een vaste waarde is geworden is te zien in de dagelijkse bezoekers op de website. Er zitten wel eens pieken bij dat er tussen de 1.300 en 1.500 bezoekers per dag op de website kijken.

Door veranderingen in de algoritmes van sociale media wordt het voor bedrijven moeilijker en duurder om volgers te bereiken. Een goed alternatief daarvoor is emailmarketing. Door emailadressen te verzamelen kan je 1 op 1 contact hebben en houden met je doelgroep (klanten en potentiele klanten) Onlangs hebben we voor Gwen van Poorten dit gerealiseerd zodat ze nu wekelijks kan communiceren met haar fanbase. Voor Can Canto Ibiza hebben we een brochure gemaakt die na het invullen van je mailadres te downloaden is. Voordeel? De bezoeker kan nu desgewenst mailingen ontvangen met daarin leuke aanbiedingen mbt beschikbaarheid in de villa, maar ook leuke tips op het eiland Ibiza en informatie over vliegtickets en huurauto's.

In september was de EasyToys-soap in de landelijke media. Ook de heren van Veronica Inside hebben dit onderwerp uitvoerig besproken tijdens hun goed bekeken tv programma.
De KNVB hield de samenwerking tussen FC Emmen en de potentiële hoofdsponsor EasyToys eerder nog tegen op basis van de reglementen.
Daarin staat dat een sponsor niet in strijd mag zijn "met de goede smaak of het fatsoen”.